Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen2022-03-09T10:53:58+02:00

KWEKERIJ DE BOSRAND

Wat is jouw vraag?

In onderstaande rubrieken vindt je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de betreffende vestiging of met onze klantenservice.

Algemeen

Zijn jullie ook op zaterdag geopend?2022-03-09T10:55:16+02:00

Wij zijn iedere zaterdag geopend van 07.00 – 15.00 uur.

Waar zijn jullie gevestigd?2022-03-09T10:52:32+02:00

Kwekerij De Bosrand is gevestigd in Wassenaar en in Rijsbergen.

Kwekerij De Bosrand Wassenaar
Rijksstraatweg 316B
2245AB, Wassenaar

Kwekerij De Bosrand Rijsbergen
Antwerpseweg 30A
4891CP, Rijsbergen

Kan ik bij jullie makkelijk parkeren?2022-03-09T10:51:39+02:00

Wij beschikken over een groot parkeerterrein, waar je gratis voor onze deur kan parkeren!

Mag iedereen bij Kwekerij De Bosrand kopen?2022-03-09T10:49:37+02:00

Kwekerij De Bosrand is alleen toegankelijk voor ondernemers in de groene sector. Let op, je dient hiervoor wel ingeschreven te staan bij de Kamer van Koophandel om klant te kunnen worden van Kwekerij De Bosrand. Voorbeelden van klanten van Kwekerij De Bosrand:

  • Hoveniers
  • Detailhandels in planten
  • Tuincentra
  • Verhuurders van planten
  • Groothandels in planten
  • Bloemisten
  • Grootgroenvoorzieners
Wat is Kwekerij De Bosrand?2022-03-07T15:39:15+02:00

Kwekerij De Bosrand is een plantengroothandel, waar je terecht kan voor een ruim en vers assortiment tuinplanten, kamerplanten, bomen, heesters, rozen, coniferen, bloembollen en nog veel meer. Wil je weten wat wij precies verkopen? Kom langs in onze Cash & Carry of neem contact met ons op.

Verkopen jullie alleen planten of ook andere producten?2022-03-09T10:50:23+02:00

Wij verkopen naast ons assortiment planten ook aanverwante producten, zoals: potgrond, potten, boompalen én nog veel meer. Voor vragen over een specifiek product, kan je altijd contact met ons opnemen.

Werkwijze

Krijg ik bij grotere aantallen korting?2022-03-09T12:57:13+02:00

Over het algemeen geven wij bij het inkopen van grote aantallen producten een korting. Neem even contact met ons op, dan kunnen wij kijken wat wij voor jou kunnen betekenen!

Zijn de prijzen het hele jaar door hetzelfde?2022-03-09T12:56:47+02:00

Wij streven ernaar om de prijzen het hele jaar door hetzelfde te houden. Echter, is het mogelijk dat er door marktontwikkelingen enkele afwijkingen kunnen plaatsvinden, waardoor wij genoodzaakt zijn om een prijswijziging door te voeren.

Welke betaalmethodes hanteren jullie?2022-03-09T12:56:29+02:00

Bij Kwekerij De Bosrand kan je betalen per pin of contact en indien gewenst kan je gebruik maken van een automatische incasso na contact met onze administratie.

Is er een minimale bestelhoeveelheid nodig?2022-03-09T12:55:55+02:00

Er is bij ons geen minimale bestelhoeveelheid nodig om te kunnen bestellen.

Kan ik ook per e-mail bestellen?2022-03-09T12:55:31+02:00

Bestellingen ontvangen wij het liefst per e-mail. Wij behandelen de bestellingen op volgorde van binnenkomst.

Kan ik de planten direct zelf meenemen?2022-03-09T11:29:04+02:00

Dat kan! In onze Cash & Carry zoek je artikelen uit op locatie en vervolgens wordt je order bij de kassa verwerkt. Ook kan je ervoor kiezen om een bestelling te plaatsen door ons te bellen of een e-mail te sturen. Wij maken de offerte voor je klaar en bij goedkeuring zetten wij jouw order klaar om af te halen of om te bezorgen.

Heb ik een pasje nodig om te kunnen inkopen?2022-03-09T11:28:10+02:00

Als je klant bij Kwekerij De Bosrand bent, krijg je een persoonlijke pas op vertoon van jouw registratie bij de Kamer van Koophandel. Op deze manier kan je gemakkelijk bij ons winkelen, door je klantenpas aan één van onze medewerkers te laten zien.

Kwaliteit

Ontvang ik een Plantenpaspoort bij mijn inkopen?2022-03-09T12:54:53+02:00

Ja, deze ontvang je direct bij de aankoop van planten.

Kan ik de certificeringen zoals MPS terugvinden bij de planten?2022-03-09T12:54:34+02:00

Ja, deze kan je terugvinden op de etiketten op de fusten.

Hoe weet ik dat de kwaliteit in orde is?2022-03-09T12:42:44+02:00

Over het algemeen is het aan de plant te zien of hij er goed bijstaat of niet. Wij kweken een deel van onze planten zelf en een deel laten wij kweken door betrouwbare kwekers, die net als ons naar uiterste kwaliteit streven.

Wij controleren dagelijks onze planten, om onze kwaliteit te garanderen. Daarnaast wordt de kwaliteit van onze planten, jaarlijks gecontroleerd door Naktuinbouw.

Service

Voor welke andere artikelen kan ik bij jullie terecht?2022-03-09T12:53:56+02:00

Wij verkopen naast planten ook aanverwante producten als potgrond, potten en boompalen. Bij Kwekerij De Bosrand verkopen wij geen tuinmeubelen, sfeer- en decoratieartikelen. Hiervoor verwijzen wij jou graag door naar één van onze tuincentra. Deze bevinden zich in: Wassenaar, Oegstgeest, Alphen a/d Rijn, Rijsbergen en Woerden.

Kan ik te veel bestelde artikelen retourneren?2022-03-09T12:53:34+02:00

Helaas kan je te veel bestelde artikelen niet retourneren. Wij adviseren jou graag van tevoren over de hoeveelheid planten die aansluit bij jouw wensen.

Ik ben op zoek naar een speciaal product, kunnen jullie die opzoeken?2022-03-09T12:53:11+02:00

Wij helpen je graag om aan een speciaal product te komen. Neem contact met ons op en wij geven jou door op welke termijn wij het betreffende product binnen zullen hebben.

Kunnen jullie planten reserveren?2022-03-09T12:52:42+02:00

Het reserveren van planten tot veertien dagen, is bij ons geen probleem! Wij zorgen in de tussentijd voor al jouw gereserveerde planten.

Kunnen jullie ook bezorgen?2022-03-09T12:52:23+02:00

Wij bezorgen op kostprijs naar de gewenste locatie. Je kan telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen, waarin je aangeeft wat en waar je jouw bestelling bezorgt wil hebben.

Kan ik een offerte op maat krijgen?2022-03-09T12:43:24+02:00

Wij maken een offerte op maat aan de hand van jouw bestelling. Vervolgens vragen wij om een goedkeuring aan jou en dan maken wij jouw order gereed om af te halen of om te bezorgen.

Ga naar de bovenkant